BALI

 
Hej vänner! Josefin (jag) lever fortfarande även fast den här bloggen är ganska nedlagd och död. Men tänkte ta tag i mina tankar som för närvarande är kringel krangliga många och osynkade. Så varför inte försöka få ner lite här och dela med er. Suveränt yes.

Jag fyllde 20 år den 26 juni och hade en sån där trevlig fest under natthimlen, Gurra och Jonte var där och frågade mig och Lisa om vi inte skulle med dem till Bali? Jamen visst ett handslag sen var det klart, vi åker! Och visst mindes jag löftet dagen efter...jajamen redan då började förberedelserna och planerna. En månad senare var det bokat och klart, här snackar vi YOLO på riktigt!

Så var vi iväg, den 20 september lyfte planet från Norrköpings flygplats och 15 timmar senare var vi på plats i underbart varma BALI och Kuta. Blev upplockade med moppar av våra fina killar, Jonatan och Gustav. Sen på plats mötte vi upp Jens som jag kände från ÅRE och Jonatans Sälen vänner, Linn, Sandra och Erik. Där var gänget samlat och hela 8 personer skulle vi resa tillsammans i en månad. Måste tillägga att vi fick tillökning av Ebba och Fredrick efter halva resan(även dem säsongare i Sälen), så vi blev faktiskt 10. Nu började äventyret!
   Vi har hunnit med mycket på de där 4 veckorna, varit på Gili island, Lembongan island, varit i Kuta och druckit öl, shoppat och träffat massa trevligt folk, testat att surfa, varit på Medewi, Balangan, Ulluwatu och massor mer.

Och vet ni, jag har haft det så bra, jag har levt fullt ut! Jag har skapat nya band med underbart fina människor och fått minnen och erfarenheter för livet. Så ett stort Tack till er!
   Kommer kanske skriva ett inlägg mer specifikt vad vi gjorde sen, detta var ett smakprov och en hyllning till er som var med på resan. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0