Det enda ondskan behöver för att segra är att det goda ingenting gör.

Här uppe rullar dagarna förbi för snabbt! Det har liksom redan snart gått 2 månader?! Börjar typ redan få panik att jag ska åka hem 1 maj .. Men som vanligt är allt super här, härliga härliga ÅRE! Jag har på sistone jobbat mycket men det är väldigt lugnt i Duveds området så har inte varit så mycket att göra. Har även skiftat mellan plus och minus grader men nu är det kallt igen och det snöar för fullt. wiii!

Linda överraskade mig förra veckan och kom upp och gjorde min tillvaro om inte ännu bättre:) MYS! Vi var på utomhus bio och satt där med filtar, popcorn och varm choklad. Sedan blev det några super bra åk dagar och en hej dundrandes utgång! Precis som det ska va.

Förövrigt måste jag börja söka sommarjobb, så jäkla tråkigt! Nu när det är helvinter här känns sommaren ganska långt  bort...!

Kommentarer
Postat av: julia's

Är det kallt där uppe i Åre? :)

2012-02-11 @ 09:07:35
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0