Den tunnaste strängen ger den finaste musiken

Hej allihopa! Det var ett bra tag sen jag skrev en trudelutt här, grejen är den att jag inte har tid,lust och jag vill inte missa en sekund av något annat viktigt.
Men visst ni ska få en update; ja jag lever och jag lever fullt ut! Här är livet lätt som en pannkaka, jag har anpassat mig väldigt bra till allting här uppe och till min nya familj (Kläppen). Vi har heldagar i backen, filmkvällar och festkvällar och därimellan jobbar jag också en del. Min älskade lift LERÅ. Jag har nog även tagit på mig några 100 vuxen poäng genom att laga mat,diska,handla,tvätta,städa osv. Jag har helt enkelt skapat mig en vardag här and I like it. Här vill jag bo, hit vill jag typ flytta. Slut tjatat, sammanfattning: Jag lever och allt är 100 gånger bättre än hemma, här mår jag bra (punkt slut).
En bild från gårdagens wonderbara åkning, jag och Johan.

Kram

Kommentarer
Postat av: juliajohanssonlindsonlind

Ja det är bara bra med oss här hemma :)

2012-01-04 @ 21:34:54
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt att se att du har det bra Josefin!



Lägg upp lite mer bilder på bloggen däruppifrån vettja ;)



Kram

2012-01-18 @ 20:31:03
URL: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0