ALLA <3 DAG

Hej på er! 14 februari och Alla hjärtans dag idag. Tiden går snabbt.. vart tod Januari vägen? Det går snabbt när man har roligt. Här är det som vanligt, mycket jobb och lite fest. Matilda, Lisa och Vickan var här på besök i 2 veckor, det var trevligt. Gustav fyllde 20 och det firade vi med en brak hemmafest. Idag droppar det vatten från taket och jag är sjuk och sötsugen som vanligt. Måste även tillägga att jag sitter ensam här då alla andra är ute och åker i det fina pudret eller jobbar... Jag vill med!

Fick mig förresten en telfonintervju på Kolmårdens Djurpark och klarade den så nu ska jag på Audition 6 mars, det betyder hemfärd till Norrpan. Kan bli intressant.

Ni får ha en väldigt bra dag och kanske pussas och kramas lite xtra, vad vet jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0