hemma bra men borta bäst

Ja då var jag hemma igen efter ha spenderat 5 månader uppe i ÅRE. Har väl lite mer tid att tillägna denna bloggen nu framöver även fast jag gick på ett nytt säsongsbaserat jobb precis (Kolmårdens Djurpark). Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta, sjukt skönt att vara hemma och det mesta är fräscht och städat. Mindre kul att det är så jäkla ensamt och tyst, jag saknar varenda kotte och jag längtar redan till nästa säsong! För visst har jag haft det bra, bättre än bäst till och med. Jag älskar mitt jobb där uppe, jag älskar alla människor, jag älskar miljön och hur alla lever, jag älskar mina chefer, herregud jag tror jag älskar hela ÅRE.

Men hörrni, nu går vi över till sommarsäsong och jag tror inte den heller kan bli så dålig. Ser fram emot några varma dagar och allt som hör till sommaren!
Men först några sista vinterbilder
Chillevippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0