tiden går när man har roligt

Endast 4 dar, eller 3 åker (åker ju på fredag) tills ja far till ÅRE med stort Å. Har inte så stora färväntningar mer än att ha så kul jag bara kan och njuta av de få dagarna, proppa dessa med en massa kuligheter liksom. Annars då? Snabb helg som gick i jobbets tecken, men eftersom jag inte jobbar i veckodagarna är de okej att tjäna in några hundralappar till. Jag har även firat farmor som fyllde år och igår  har jag varit på intervju på ännu ett extra jobb.. vi väntar och ser vart framtiden för mig. Håller hundra tummar för att den blir bra i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Kusse Jenny

Precis städa på sjukhuset :) Maila ditt cv till mig så kan jag lämna in det!



Vet inte om det behövs just nu, men de tar ju som sagt in vikarier titt som tätt. Så det kan ju bli snart eller om någon/några månader kan inte säga säkert... men har du möjlighet att jobba när dom hör av sig så är det ju bara att hoppa in :)



Ha det så kul i Åre!

2011-09-23 @ 20:02:00
URL: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0