Gött med morotskaka


Här är min morotskaka som jag gjorde för någon vecka sedan, var riktigt populär här hemma kan jag lova. Men det är bara kul för jag älskar ju att baka och nu har det blivit en vana att baka något varje vecka, speciellt nu när man är arbetslös. Har dock fått en intervju i Åre och är hur taggad som helst för att fixa den. Vilken dröm det skulle vara att helt plötsligt få flytta dit liksom.. men men har en plan B och möjligen även en plan C. Så länge skulle ett extra jobb här i Norrköping sitta perfa . Snälla!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan ju alltid lämna in ett Cv på mitt jobb de anställer ju vikarier lite då och då. Och de tar ju alltid in folk som vi känner i första hand.

Kanske inte världens roligaste jobb men money money ;)



Kram

2011-09-22 @ 15:28:32
URL: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0