Lycka,luck

Om jag skulle få beskriva lycka, luck. Så skulle jag beskriva det som glädje,livslust och energi.
Idag har jag kännt lycka. Nummer ett, det är kanelbullensdag och jag har bakat till en braig yesss lista på spotify. Nummer två, jag ska jobba i ÅRE from. December och flyttar dit v.50. Nummer tre, jag får gratis gympass på worldclass för jag kom tvåa i en tävling som intersport haft. Allt detta gjorde min dag till en bra dag. Morgon dagen bestämmer jag ska bli lika bra och dagen efter den också. För nu är jag på gång igen, nu är jag lycklig!


Kommentarer
Postat av: Kusse Jenny

Grattis Josefin! Vad är det du ska jobba med då?



Kram Kussen

2011-10-05 @ 14:50:12
URL: http://arvidsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0