brrrbr

Nu börjar det bli riktigt kallt här, tom. i Norrköping! Men ja tycker det bara är skönt just nu.. liksom lite närmare vintern. Vad har hänt då? Senaste veckan har jag träffat min kära Ellinore, trevligt trevligt och vi har planerat lite för ett schabrak? Sedan cyklade jag in till stan igår och träna på medley med Jessica. Har även hunnit gå lite på stan och börjat så smått med små listor med "to-do saker" innan ja åker.

De silverglittriga skalet dumpades ner i min brevlåda samt en BH från Robin Andersson. Han kommer ni få höra mer om här för han håller på och fifilurar på en hemsida, hans företag där han säljer jätte billiga främst tjej produkter. Åh glömde säga, han bor också även i ÅRE!

Kommentarer
Postat av: j u l i a [hobbyfotograf]

Är det dina iphone skal?

2011-12-25 @ 16:26:13
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0