Wra-app

Idag har varit en glad dag (alltså torsdagen-igår blir det) min data har börjat lagga upp sig total, måste byta (rodeo,raouter). Måste vänta en kvart för att en sida ska ladda upp.. hm

Whats up?
Har äntligen bokat tågbiljett till Åre, enkelbiljett wiiii. Åker 12:e december, dryga 3 veckor kvar., Nu börjar det närma sig med stormsteg och som jag längtar. Vet dock inte om jag är redo ännu, eller jo det måste jag vara, det är nu det gäller! Förövrigt har jag träffat några riktigt fina personer som jag kommer sakna så sjukt mkt! Så mer man träffar dem så mer fast blir man. MEN JAG VILL ÅKA NUUU ÄNDÅ!

Det enda som saknas just nu är att få tag på Katrineholm Emil för ska jobba nästa vecka och måste säkerställa. Snälla låt mig få tag på honom imorgon så jag slipper oroa mig, Amen.

Utanför mitt fönster:


Kommentarer
Postat av: viggo

nästan lika vackert som dig själv

2011-11-24 @ 00:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0