Valborg

Då är denna Valborg över iår igen då.. lika överskattat som alltid men det roliga är att de där höga förväntningarna ändå sitter inpräntade år efter år. Var iaf riktigt tagg det här året igen och det blev bättre än förra året och ett okej får vara nog, inte mer eller mindre.
   Vi var först hos Hannah i Lindö och det var jag, Ellinore och Johanna. Där åt vi, skulle egentligen grillat men jag köpte färdig kyckling och potatissallad, hehe! Efter lite försnack mm. tog vi bilen till stan och där bytte vi till buss som tog oss till Söderköping. Där var vi hos Johannas pojkvän med en massa andra från olika håll, typ Linköping. En trevlig kväll som avslutades med mina kyckling rester. Dock kunde jag varit utan all drama och alla negativa tankar från fler parter men men.




Kommentarer
Postat av: camilla

Oj okey :D nähä skiit vad skoj :Dnu blir jag nyfiken på hur det var? måste vart en jättehäftig upplevelse? hur länge var ni där? berätta gärna mer om du har lust?:D



Ja de sports camp har jag hört talas om :D var det skoj?



Ha en fin dag :)

2011-05-04 @ 18:06:07
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Ohhja de kan jag verkligen tänka mig :D var de mkt fattigt o så där?:/ Vad var de för kläder de hade? låter verkligen som en upplevekse, sånt projekt arbete hade jag med velat göra :) kan du inte visa lite bilder o så från det?:)



Har du haft en bra dag?

2011-05-05 @ 20:06:14
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Usch vad hemskt. Var de många som bodde på gatan o liknande? de känns så fel att vissa ska leva i sån lyx medan vissa knappt klarar dagen liksom.

Men oj vad jobbigt med alla kläder. Vad hemskt ändå att man måste visa så tydligt om man e gift eller inte o liknande..vet du varflr man inte får visa vissa kroppsdelar?

Åå men på balen blir de nog jättefint :D fick du med dig en sån därifrån då?:D

Ja de hade vart jätteskoj med fler bilder :d Ska leta upp ditt inlägg från tidigare nu :D

Jag o mina kompisar gjorde ett arbete om plastpåsar, alltså om sånna man handlar i mataffären med..typ hur mkt de förstör miljön, om de e bättre med tygpåsar osv..de va ganska skoj det med haha^^

kramr

2011-05-06 @ 11:53:00
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0