spotify premium

Jag har gått och skaffat mig spotify premium, kan rekommenderas! Mkt bättre ljud mm. mucho bien. så nu slipper jag se tiden ticka ngt jag stört mig på oerhört. 10 h, 9 h och 48 min kvar osv.

Helgen för övrigt har varit en av de bättre på länge! I fredags blidde det en utgång med Jessica, Anna och Emelie. Mkt kul och mkt dans. I lördags, alltså igår så förgyllde bästa vän min dag. Jag åkte och hämtade henne från häst- tävling sedan for vi till stallet, åkte fyrhjuling och kollade hagarna. Jag fick också äran att ta in en häst, känns ärofyllt! Sedan for vi hem till mig, åt gott, sprang ute med trosor och fjanta oss hela natten lång tills vi slockna. Lill syrran till henne.. eller?

Idag gick vi en lite längre promenad och gick förbi olika hagar, med får, kossor, hästar. Fin miljö och mkt prat.
Hon är bäst den där tjejen alltså. Smockade precis i mig en andra omgång av blåbärspajen himlans vad gott. Nu ska jag ta tag i mitt sista pluggande. Ha det gött !!




Kommentarer
Postat av: Julia Johansson Lind

sv: japp, den är ny gillar du den ?

2011-05-22 @ 21:02:36
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: Elli

Du är bäst gumsi <3

2011-05-22 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0