N E W

Jag snodde en lista någonstans ifrån, kommer inte ihåg var. Men alla de här listorna går ju bara runt och runt så i kan väl skita i copyright grejen?

4 maträtter jag gillar:
-pannkakor utan något på, i annat fall hellre ost än sylt
-lax med gräddfil och färsk dill där i, ris hellre än potatis
-yoghurt i stora last, jordgubbs är godast, imorgon ska jag testa Samoa
- Naan bröd med paner att doppa det i (Indiskt)

4 teveserier jag gillar:
- OC
- The hills
-Ullared
-Vampire Diaries



JAA! Jag har blivit med Iphone 4..äntligen om man säger så. Pappa och jag fick ett ryck när vi var på stan för någon vecka sen så vi gick bara in och fixade mitt abonemang och samma dag fick jag med mig min fining. Pappa fick sig en likadan.

Kommentarer
Postat av: camilla

Älskar sånna listor hihi :D

Gillar du din nya telefon?:D



Åå okey :) vad är pedagogiskt ledarskap?

Haha ja vi e i lite olika sitsar:P jag e ju hemma hela dagarna så letar efter saker o göra hela tiden:P men när man gick i skolan längtade man ju till dagar då man inte behövde lyfta ett finger:P

Hur har plugget gått?:)

Kram

2011-05-08 @ 18:06:46
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

ÅÅ alla som har sånna säger att de älskar dem o att de typ blir beroende av dem haha:P men tycker du inte de e krånglit med touch? min syrra har touchmobil o jag blir galen på den xD har för klumpiga fingrar ^^



Åå bara 150 sidor kvar låter ju lockande haha:P men skönt att du blev färdig med en grej iallafall :D



Jadu idag händer de inte mkt, får väl sätta mig en sväng på balkongen eller ngt men resten av veckan e ganska planerad med massa kompisar osv :D ser fram emot den hihi :D har du ngt förutom plugg inplanerat?:D

2011-05-09 @ 11:10:08
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Okey haha :D men de blir typ så för alla med touch, mobilberoende :P

visst är det jobbigt o inte sova? men vad läskigt, vad gjorde du då?



Jajamen självklart ska jag se melodifestivalen :D ska du? vem hejat du på?

2011-05-14 @ 09:27:12
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0