Kimstad 'nd grill

I fredags körde vi ännu en klass dag och for till Kimstad där Andreeas låtsas pappa Anders bor. Jag körde ut, dunka dunka slingrig väg med 4 yber tjejer. Vi väntade sedan vid Kimstad kyrka på resten av klassen och medan vi väntade körde vi bildisco på kyrkans parkering, nice! Hoppas alla som sov fortsatte med det i sina gravar. Underbart väder fick vi också från att ha regnat hela dagen lyste solen upp när vi kom fram. Vi grillade, skrattade och levde. Trevligt och jätte fint ställe precis vid en sjö. Ibland gillar jag min klass, mer och mer när vi tajtas ihop nu under studenttiderna. Nästan lite sorgset att vi snart ska skiljas, jag kommer sakna en del!

Ett plus till mig som är så skillad på att backa att jag fick backa hela grusvägen tillbaka, hehe! Nästan krockade jag med ett träd, ba nästan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0