I'll try..

Typ min värld rasade i onsdags, idag har den rasat ännu lite mer om det äns skulle gå?
Ingenting just nu går i den bana som jag tittat ut, såhär vill jag ha det. Nej såhär vill jag inte ha det. Alla lärarna visar inget som helst medlidande och de klagar på maj-månad som är deras värsta rättningsperiod. Ändå har jag 2 stora prov, 2 stora redovisningar kvar att göra v. 20! Nästa vecka ska två rapporter in, har inte äns börjat med den som ska vara inne på måndag. Jag får bara panik över tanken.
Dessutom verkar jag vara svår förstådd och det har skett missförstånd eller mitt andra jag har förstört som vanligt då. Vad djupt det blev, tror dock alla är lite schitzo, min andra sida har kommit tillbaka och vill liksom styra. Nej vissa fattar ingenting, men jag vet att det finns folk som förstår. Vi är ungdomar och lever lite i vår egna värld, och bubbla. Min bubbla blev min egna idag, jag vill inte vara egen eller ensam.





Kommentarer
Postat av: camilla

Lärare e så typiska, först ger de en massa uppgifter o sen klagar de på att de har för mkt o rätta osv så man får vänta flera år innan man får resultatet!



Tack, jag blev verkligen helt rörd när jag läste vad min syster skrivit :)



Åå måste vart urjobbigt ose, okey då förstår jag de där med o inte visa kroppsdelar. ganska konstigt på något sätt ändå att man har det så.

Åå vad kul med en sån klänning :D vad blev de för färg?:D när har ni bal?

2011-05-07 @ 07:05:32
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Förstår det :/ vad har ni för ämnen kvar nu? blir de plugga hela helgen då?



Åå låter kalasfint :D kan du inte visa bilder på den? hihi :D

Många kramar

2011-05-07 @ 09:12:21
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Jossan Eriksson (Stjärntvillingen) ;)

Jag förstår vad du menar när du säger att det är en annan person i dig som styr dig.. Jag har alltid haft sen jag var liten en annan person som hette Angelica (Som jag döpte henne till) varje gång jag blev arg eller något. Det var inte jag Josefin som gjorde några dumma saker utan det var den andra tjejen.. Och än idag kan det kännas som att hon dyker upp då och då...

2011-05-08 @ 14:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0