fredagen den 13:e

Här sitter jag i min ensamhet och funderar fram och tillbaka om jag ska åka till vänner och grillning (Lindö). På ett vis orkar jag verkligen inte utan trivs i min ensamhet och påväg till isolation men samtidigt vill jag gå emot mig själv. Det är ju då man mår bättre. Dagen har i alla fall bjudit på en ren förvirring, jag gick in i en flagga på stan så att två tjejer skratta åt mig och jag kände mig om ännu mer dum. Vet även att folk skrattade åt mitt hår som stod åt alla håll.. nej idag kände jag mig väldigt fel. Vart jag än gick.
Mamma piggade upp min deppiga fredag med en päron-daim som var ondskefullt god, precis i min smak (äter dock inte Våfflan) Ska nog köpa en lott idag bara för att gå emot allt som har med otur att göra, kanske det fortfarande kan finnas en gnytta tur kvar idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0