Carbonated water

Fredag äntligen! och det är inte heller vilken fredag som helst utan idag har det varit den sista prov-fredagen (förhoppningsvis) på gymnasiet för min del. Ett ljuvligt fysikprov mm.. men nu är det över över över? Nej inte helt, har en inplanerad sak nästa vecka att beta av; english bok redovisning "lord of the flies". Sedan herre min gud hoppas jag det är över. Veckan har varit full smockad med aktiviteter. I måndags sprang jag vårruset med mamma min, jätte stolt över resultatet. Och om sanningen ska fram så hade ja kunnat sprungit minst 1 km till.. hehe! I tisdags var det filosofiredovisning för min del.. gick sådär. Sedan jobb möte och service utbildning (onsdag) samt religion prov. Tors sjuk i magsmärtor. Idag fredag, ja det sa ja ju.

Hade tänkt fira med min Anna att denna helvetes vecka är slut, det blir en utgång och jag är kvällen till ära chafför. Som vanligt då. Naj då!



haha skulle försöka visa en dagens..
resultatet. (mysko-bilder)

Kommentarer
Postat av: camilla

Det är en jättebra tid jue :D du ska vara jättenöjd och stolt :D

Tack :D jaa fy hatar när folk e sura :/

Hur blir din dag idag?:D

kramar

2011-05-21 @ 12:50:34
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: julia fotoblogg :)<3

tokiga bilder :D

2011-05-30 @ 15:45:54
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0