Prom

I fredags hade vi bal, Sveriges största bal till och med, hela 5 kommunalaskolor slogs ihop och platsen var Louis Degeer konserthus. Jag gick med mina två klass vänner Emelie och Ellinore då vi alla tre var utan partner, hehe. Men det var kul endå. Vi tog många bilder vid strömmen och Norrköpings industriområde sedan gick vi in på röda matten till flygeln 16.30. Jag blev innan dess intervjuad av Nt (norrköpings tidning) för min orginella klänning.

Sedan väl inne tog vi porträtt bilder och sedan minglade vi utomhus i typ 2 timmar, blev lite segt där ett tag och varmt var det också. Var nära på att svimma några gånger.. Vid sjutiden fick vi äntligen komma in till maten och de var tre rätters. Någon skagen grej till förrätt. Sedan pesto kyckling, potatisgratäng, sås till varmrätt och slutligen kladdkaka med jordgubbar + grädde till efterrätt. Efter vi var mätta och belåtna var det dags för vals, vi stod och tittade på men det gjorde jag så gärna så gärna!
Jag drog redan därifrån vid 11 då det blev lite för jobbigt på slutet och jag hade ont i fötterna av klackisarna. Men det var one life upplevelse och jag ångrar inte att jag gick, det var trevligt! Dessutom fick jag väldigt mycket uppmärksamhet för min klänning så det var jätte kul och självförtroendet ökade lite smått under kvällen.






Jag och min bror

Kommentarer
Postat av: Albin

sv: soft, bara bra :D!

2011-06-06 @ 20:59:21
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅÅ vad vacker du var :D klänningen var verkligen ursnygg :D hade du det roligt?



Härligt att betygen ska vara satta, då e de bara att glida runt i skolan o vara sista tiden hihi :) har ni något planerat med klassen?

Jaa ohja jag kommer ihåg min student tid hur bra som helst, den bästa tiden någonsin typ :D

2011-06-07 @ 08:16:11
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: julia din kussin

vad roligt för honom att vara med på bloggen :)

2011-06-07 @ 19:37:54
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ jag förstår det :D men den var verkligen unik och jätte vacker :D Vad mysigt det låter :D känns de trpkigt att skiljas från klassen? tror du att du kommer hålla kontakten med många?

Åå jag minns allt, du menar studentdagen va? vet att vi samlades först för champanjefrukost i en park för att sedan gå till skolan o ha lite avslutning med lotsarna, skriva i mössorna osv :D sen var vi i matsalen alla 3 or för utdelning av stipendum, lärarna uppträdde, vi fick lunch som lärarna serverade åt oss:P (måste säga att de va den godaste mat vi någonsin fått i skolan :P), sen samlades alla i aulan och vi sjöng, rektorn höll tal osv innan vi släpptes ut :D då sprang man till sina släktingar och fick en massa saker runt halsen haha :D as kul. sedan gick vi klassvis ner till en park där vi samlades en kort sväng innan vi åkte flak hela klassen :D efter att ha åkt runt där någon timme gick man hem till sig för firande med släkt o vänner :)

På kvällen var det fest :D och dagen efter med haha :D sen två dagar efter studenten åkte jag till tunisien :D oj vad långt det blev nu xD haha vet du hur de kommer se ut för dig?:) kramis

2011-06-08 @ 08:18:40
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Nää okey :) jag trivdes så jäkla bra i min klass så jag saknade typ alla :P

Haha känner igen de där med konstant festande, så jäkla skojigt haha :D det är verkligen ngt man aldrig kommer glömma :D

oj vad sen ni har utsläppet:) vi gick ut strax efter ett vill jag minnas :)

Mår du bra?:D

KRAAAAM

2011-06-13 @ 07:50:52
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0