Midsommar

igår var det redan (?!) midsommar. Läskigt att tiden går så fort, ett halvår kvar till jul liksom.. nej usch! Igår iaf började jag dagen med en powerwalk, kände att jag behövde komma ut lite då jag varit sjuk osv. plockade med mig en del blommor och gjorde sedan en krans när jag kom hem, nöjd tjej. Sedan for vi till föräldrarnas kompisar vid ett tiden och där blev det lite lunch och lekar. Dagen fortsatte och mot kvällen grillade vi där, var ganska mys att vara med familjen på midsommar händer ganska sällan nu för tiden. Vid tio drog jag vidare hem till Jessica och alla hennes syskon på J som hade fest, riiiktigt trevligt och mycket folk! Kvällen slutade med att jag var fyllechaffis och körde några rundor in till stan efter att ha hamnat på fel väg.. till (örebro) hmm.
Blev ett lyckat midsommar trots allt!



Kommentarer
Postat av: Twiggy

Äsch, att städa är väl inte så farligt:) Det finns värre jobb:)



Kram

2011-06-25 @ 20:59:22
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

Vad skönt :D de blir så mkt roligare när man känner att man hänger med liksom och att man dessutom lär känna några utav de man jobbar med:D är de många sommararbetare?



Jag är själv i en postbil:D så det är ganska skönt faktiskt:P trivs med att arbeta ensam hehe :P

Midsommar blev fantastisk:D träffade några vänner och hade myysigt på kvällen :D hur blev din?:D

Har du badat än?:P



Kraaam på dig

2011-06-30 @ 06:59:54
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Haha men de blir nog lätt så att sommarjobbare håller sig till varandra:P kul o få nya vänner också:D

Joo precis ibland känner jag ockå att man skulle vart två i bilen haha men jag träffar så många när jag är ute o delar åost ändå :D tidne går väldigt fort när man kör bil :)

låter som en supermidsommar :D

nää har inte badat än :P skulle badat i torsdags efter jobbet men då började de regna haha^^

2011-07-04 @ 18:16:19
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0