FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN..

FÖR FAN VAD JAG ÄR BRA!
Jag är så lycklig, sprudlande glad för igår small det.. det som jag längtat och väntat på under tre långa år. Det har inte varit enkelt och jag har gett upp många gånger i tårar men nu är det över och jag är så glad att jag alltid rest mig upp och fortsatt min kamp. Det var värt det.. Det känns väldigt overkligt och mitt i all glädje finns lite ledsamhet som att jag nu lämnar min klass med en massa underbara människor som jag nu under studentveckan även kommit närmare. Samtidigt är det dags nu att stå på egna ben och klara sig själv, jag känner mig redo!
Schemat på gårdagen såg ut såhär: 8.00 champagne frukost, kyrkan 9.30, fotografering, lärarlunch och uppträdande, klassvis avsked, skrika ut från fönstrerna, utspring, flakåkning, studentmottagning hos mig, utgång. Fullspäckad dag med en massa roligheter. Vill tacka min klass S3 för studentveckan vi haft tillsammans och vi vann faktiskt poängjakten. All kärlek till vänner, familj, släkt som alltid stått vid min sida. Ett sista tack till min skola hagagymnasiet och de få lärare som varit bra!

Skickar med lite bilder




Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅÅ grattisgrattisgrattis:D

Låter som en underbar dag hihi. jag festade dagen efter studenten också xD vad härligt att du känner så, studenten var en av de bästa dagarna någonsin för mig med :D så jäkla lycklig var jag då:D



Jo tack jag mår bara fint :D är väldigt trött efter några dagars jobb haha ^^ vad gör du ikväll?:D

kram

2011-06-17 @ 19:53:06
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

På posten :D vart ska du arbeta?

Usch då vad e du för sjuk?:/ idag har jag vart o kikat på mina kusiner som spelade handboll, min syster som tävlade o ikväll ska jag på födelsedagsmiddag:D

kram

2011-06-18 @ 14:34:17
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: emmmme

hahaha sista bilden , sköna!!

2011-06-19 @ 00:32:08
Postat av: camilla

Nej men fy vad jobbigt, bort med förkylning o halsont:/ känns de något ättre idag?

Jo jag börjar jobba kvart i åtta varje morgon så dagar när jag får ta bussen till jobbet får jag gå upp strax innan 6 :P hur ser dina arbetstider ut?:)

Jag både storetar post och delar ut den :D vad är dina uppgifter?

2011-06-20 @ 06:31:33
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Tilde

'Fin blogg!

Kolla gärna min!



www.iminblick.devote.se

Kram<3

grattis

2011-06-20 @ 11:16:28
Postat av: Twiggy♥

Grattis i efterskott:)

2011-06-21 @ 12:22:09
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0