Sträck ut din hand...

Är så otroligt trött, svag och nere det är den starka antibiotikan som gör de. Var ledig nu måndag, tisdag och jag orkade knappt stå på mina egna ben. Låg som en sill i soffan och med värkande leder. Idag jobbade jag och då kan ni tänka er hur trött jag är nu.. hela kroppen värker och nu vill jag bara bli av med den där kuren. Avslutas dock inte förrän lördag.
   Ville få ut min eländiga klagan men det finns faktiskt värre eländiga saker. TEX. NORGE. Sörjer med alla där och alla här och alla andra. Riktigt hemskt och man vill ju bara åka dit och stödja dem. Men jag ska väl bosätta mig där så småningom kanske. Men psyk-gubben borde inte äns få så mycket uppmärksamhet som han fått.. det är ju vad han vill ha! Släng honom till hajarna istället föreslår jag.
Sträck ut en hjälpande hand för Norge och hoppas hoppas att detta inte upprepas i något annat land snart, vi behöver inte mer lidande. Vi kan inte kontrollera det längre. Jorden är på väg att gå under, tyvärr och det sker på fler plan.


Kommentarer
Postat av: camilla

haha bättre sent än aldrig:P

hur mår du idag?



Åå men de låter skoj:D e de svårt att få sånna jobb i norge eller hur gör man?



visst var de sorligt att de va sista filmen? jag började nästan gråta haha:P



många kramar

2011-08-08 @ 19:45:11
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0