en ensam vecka

den här veckan, week 26. har jag varit ensam hemma då resten av familjen har varit och hälsat på släkten i Finland. Har dock haft lite besök här hemma så jätte ensamt har det ju inte heller varit. Har även jobbat endel så det har funkat. I torsdags fick jag i alla fall finbesök från Linda Örebro, hon åkte hem igår så det har varit full rulle här hemma. Jag och Linda har levt ungkarls liv, blivit väldigt enkel mat haha och inte städat mycket.. men det har varit några jätte roliga dagar och jag saknar henne redan, buhu! 

I torsdags cyklade vi och badade, i fredags var vi en hel dag på stan med rea shopping och bakadpotatis sedan utgång, summer theme på kvällen. Lördagen chillade vi hemma och drog även en utgång där också. Anna skjutsade oss sedan snällt hem efter mycket skratt i mcdriven. Sammanfattningsvis en väldigt händelserik vecka och samt att vissa saker ångras lite granna nu i efterhand men vad spelar det för roll.. bara skönt att för en gångs skull leva och verkligen tycka om att leva! hjärta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0