have fun with a scarf

Är lite sådär uttråkad just nu.. ja det är lov och jag ska inte klaga! Men jag gör ju ingenting, sitter här och har skapat mig en egen lov-vardag. Går upp kellogs-K, våra bästa år, reading english, ngt sött, spela på ipoden, mer tv (top model 12), plugga + söka jobb, plugga, läsa bloggisar, OC, träning. (punkt) förövrigt förgyller mina melontuggumin dagarna, träningen också! har dock världens rump träningsvärk och ska köra affro i kväll, braigt!

Åh visst ja.. glada nyheter! Jag ska till Thailand with the family, nu i mars!
Samtidigt lite ångest and panik över det med tanke på skolan och 2 veckor off just nu är rena självmordet. Men aa offrar som attan för Thailand är ju underbart, visst?



Pyamas hela dagarna är niice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0