ovetande

Vet fortfarande inte vad jag ska göra i höst.. söker en massa jobb och jag har något jag hoppas innerligt på. En stor dröm arbetsplats! Tills dess jobbar jag fort. på Scandic, har väl tre jobbdar kvar och kanske blir inringd något nästa vecka. Annars har jag fått ett extrajobb som arbetsledare för event Stockholm AB och ska jobba lite under augustifesten här i Norrköping. Det blir nog kul. Men som sagt börjar få panik över det här med jobb.. snart snart är jag arbetslös men egentligen är jag väl förtjänt av någon vecka sommarlov? Men jag klarar verkligen inte av att bara gå hemma.. Jag blir bokstavligen tokig och det enda som hörs är liksom mina egna tankar.....


Anna och jag redo för utgång

Kommentarer
Postat av: camilla

åå hoppas de löser sig med jobb för dig :) asså:P vad e de för jobb i norge du fått?:) jag har nästa vecka kvar att jobba sen åker jag utomlands en vecka o sen börjar jag plugga:D

du måste se sista harry potter:D

2011-08-13 @ 07:57:42
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

åå nä det e svårt de där jag vet, men du hittar säkert något kul:)



Jag ska åka till turkiet på söndag o sen börjar jag skolan veckan efter:D ska läsa socialpedagog så jag hoppas det blir bra:D



Hur mår du idag?

2011-08-16 @ 16:21:34
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0