weeks go quickly

Har precis kommit tillbaka efter den första springrundan, var ett bra tag sist jag var ute och sprang. Ett år sedan minst pga. sjukdom osv. så jag liksom varit fast här hemma och degat eller någon gång då och då tagit mig till Friskis. Idag bestämde jag mig eftersom jag har ett mål, nämligen att jag ska springa vårruset (5km) så jag sattsade även på 5 km idag. De första 10 min trodde jag att mina lungor skulle lägga av men efter det gick det förvånansvärt lätt, kondition var inte så dålig som jag först trodde. Ae underbart, dessutom lyssnade jag på kroppen idag och gick de sista 5 minutrarna när mitt hjärta började värka av ansträngning. Nöjd tjej.

Ikväll blir det mys med familjen för en gång skull!



Kommentarer
Postat av: camilla

Fina ilder :)

Åå okey så du har inget jobb än?

Joo men de e kanonsvårt jag vet, usch jag vet fortfarande inte vad jag vill hålla på med hehe.

Åå så mysigt med grillning, jag vill också grilla :D jag skulle träffat en kompis idag men hon ställde nyss in så nu e ja lite frustrerad för alla mina andra vänner e typ bortresta o liknande ..fyy vill inte va ensam hela dagen haha ^^

Kram

2011-04-30 @ 07:45:49
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Josefine

Åh, sötnos! :)



och ja, visst är det superhärligt att springa i skogen med musik, jag blir så himla peppad och känns som man skulle kunna springa hur långt som helst verkligen, haha :)

2011-05-02 @ 21:39:28
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: camilla

Ingen fara :D förstår att de e mkt o göra nu såhär de sista innan avslutningen :D har ni gjort projektarbete förresten?:D



Åå vad skoj de lät:D har du jobat där innan?



Valborg blev kalas :D hur var din?:D

kram

2011-05-04 @ 08:14:28
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0