Thai-land

Hej! är hemma nu men som vanligt ej haft motivation att hänga här på blogg.se! gillar att läsa era bloggar och bevakar dem på bloglovin, det är min melodi. bevakar en sådär 30 bloggar där..
Men i alla fall, nu är jag hemma från Thailnad, lika vit som när jag åkte.. haha (skämtosido) men vi hade faktiskt endel regn speciellt den sista veckan och dem 2 sista dagarna regnade det 24/7 utan uppehåll. Ni kanske hört på nyheterna om de stora översvämningarna nu i södra Thailand?
Vi var i Khaolak, underbart !
Känns lite sådär halvjobbigt om jag ska vara ärlig och komma hem. Där blev man liksom kungligt bortskämd med världens frukostbuffe med fruk och allt i världen. Här hemma får man sig en liten tallrik med torra flingor. Vilken jämförelse liksom! Och sen där ta dagen som den kommer, ligga slappa på stranden och lyssna till vågorna. Nej där är det ingen vardag eller verklighet och tyvärr måste man någon gång återvända.
Annars är det lagom bra. Kommenterar det mer i ett nytt inlägg, finns väl endel att säga om måendet.
skickar med lite sköna, inspirerande bilder som bara ropar "vill tillbaka"








Kanske slänger in lite fler bilder senare. ¨
/Josefin Lind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0