studentkryssningen

Är som vanligt lite seg med uppdateringarna men nu börjar det hända mycket roliga saker så här kan man ju inte sitta och häcka hela dagarna framför skärmen.
 Ja, vi var minsann på studentkryssning. Vad det är? dem lägger på typ en fullproppad båt (silja galaxy) med ungdomar, eller studenter,  sen är det fest i 24 timmar och det erbjuds bland annat kareoke, speed dejting och en massa bra musik att dansa till.
Sen är det ju ett plus i kanten att man träffar en massa nytt färskt folk från olika städer. Det var både örebro, blekinge, enköping, katrineholm kanske och så Norrköping. Jätte värt att åka på. Jag och min vän bodde i samma hytt som en annan kille (B) efter lite strul och så blev det endast vi 3, vi hade en säng över också i vår hytt så det var inte heller så trångt. Maten var sådär, ingen hit! men det slank ner lite ändå.
Resten av natten sprang vi omkring i korridorerna eller jag sprang väl mest själv och Peter sipern var DJ, hehe !


 jag och min fina vän


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja men de e klart du vågar :D du kommer inte ångra dig :)

Jag betalade bara flybiljetterna så det var ganska billigt :) men åker man till usa lir det dyrare tror jag beroende på vilken förmedling man åker med såklart :) vilka hade du tänkt åka med isåfall?

2011-04-28 @ 07:46:52
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Hannah

haha älskar bilden!

2011-04-28 @ 17:48:15
URL: http://hannahclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0