Örebro och Göteborg var här

ännu ett sent inlägg som ni bara måste få ta del av!
Vi hade ju påsklov förra veckan, så på onsdagen kom vi hem från stundentkryssningen.. trötta och dana.
Sedan kom min kära vän Linda som annars bor i Örebro där på torsdagen och sen på fredagen hämtade vi lilla Elin från Göteborg (Alingsås) på stationen. Vi hade väldigt mycket att prata om så vi satte oss i solnedgången på ett berg och några killar med hund gjorde oss sällskap.
TREVLIGT! sedan hade vi mys hela kvällen och natten lång, såg en deckare och fick mardrömmar. Samt åt godis från candyland, Linda hade bara chokladpåskägg i sin påse. (tråkigt)
  På lördagen, (påskafton) stekte vi i solen och vi fick nog lite färg.
Sen åkte vi till staden och jag köpte studentklänningen. Sedan back och den grillade maten var serverad, vi körde också en pommac i luften och firade lite granna. Därefter skjutsade jag brudsen + ellinore min vän till Hannah vår fjärde vän för lite förfest. Ännu trevligare, sedan for vi till B and friends och där började drammatiken. Vid 12 gick vi ut och det var en väldigt lyckad utgång, det var kul! Träffade mycket gammalt folk och mycket nytt för den delen också.




saknar er redan så mkt så det gör ont! ni är bäst


Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ jag vet det finns en massa olika au pair förmedlingar, jag tyckte också de va extremt svårt att välja. Jag vet att min kompis åkte med STS och var kanonnöjd.. men jag vet inte hur man ska börja riktigt. Jag hörde av mig till lite olika förmedlingar och tillslut estämde jag mig bara för en :)



Vad ska du hitta på idag?

kram

2011-04-29 @ 08:44:14
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Hannah

"B" haha ;) Mycket rolig utgång!!

2011-04-29 @ 08:54:47
URL: http://hannahclaesson.blogg.se/
Postat av: camilla

Det låter som en bra idee :D när e de du vill åkaförresten?:)

Låter som en mysig dag du:D jag har vart i gbg o hälsat på en kompis:D nu ikväll blir de slöande haha, vad gör du ikväll?? kram

2011-04-29 @ 17:53:41
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Åå okey :D vart vill du jobba?:D jag bor ganska nära gbg :D vart bor du? åå mysigt :) vad är planeran för imorgon då?:D

kramis

2011-04-29 @ 18:28:44
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0