In your head

sitter här med mitt 3:e glas cola zero i min ensamhet. De andra drog på finmiddag, de kunde inte bära dit mig så jag fick stanna med min choklad och min zero, känns bra! Har precis filosoferat ihop min filosofi uppgift om kunskap, känner mig lite förvirrad nu efteråt men ska rycka upp mig .. för vet ni vad?! Jag åker till INDIEN imorgon natt, känns underbart! Stannar där i 2, 5 veckor, skulle också meddela att ni inte kan nå mig under den tiden så försök inte äns smsa:) Nej men jag ska ha det för UNDERBART och slippa allt skolarbete och alla måsten för ett tag och liksom välkomnas i en ny värld. Ja det ska bli intressant och jag lovar att lägga ut bilder både här och facebook!

Idag: köpte jag en såndär väska man har runt halsen som man kan ha pengar i från Monkii, jätte praktiskt när man åker utomlands så slipper man att fuffla med plånboken. Jag hittade också endel annat som jag är sugen på men som får vänta tills jag kommer hem, som en ryssmössa, en röd tubhalsduk och ett par sygga klackisar.
Nej nu åter till packningen och de stora goda vindruvorna som ligger framför mig.

HA DET GÖTT/ kram Josefin Lind
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Julia din kussin

Haha , sjukt rolig bild :)

2010-10-05 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0