snart, alldeles snart

...Åker jag! Känns underbart, en vecka i Egypten sitter inte helt fel nu. Har bävat och längtat fram och tillbaka, jag menar visst ska det bli hur kul som helst men det finns en del nackdelar. Som att missa så mycket av skolarbetet så att det kommer bli ett helvet att ta igen alltsammans. Men nu har jag bestämt mig nu längtar jag och skjuter istället bort skolan, tar en dag i taget och kämpar sen, om en vecka. Sol, bad och snorkling står på schemat, inte dumt det. Nästan allt är packat och klart, håller nu på att slutföra en samhällsuppgift som jag tänker lämna in innan jag åker och tar igen mig efter träningen. Just det , laget ska få en ny tränare! En proffsig än, haha.. nej med det lär bli hårdare och fler träningar nu i veckan. Hmm.. hur ska jag hinna med allt? Måste också ringa en snubbe för jag ska också göra volontär arbete i Linköping. Jösses vilka fullspäckade dagar jag kommer få framöver. Hoppas jag slipper en hjärtinfarkt, tack!
Nu måste jag kämpa vidare med söndagsångesten, ha de bra här hemma i kalla snö-Sverige !

På återseende: Josefin Lind
På bilden vårt hotel 4,5 + stjärnor av 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0