Without you

Jag är verkligen sämst, suger verkligen på blogg koder, så om någon av mina enstaka läsare är villig att hjälpa mig med typ allt?! så vore det ju snällt. Vill ha en ny header, annat typsnitt.. nu är texten bara liggandes och tråkig att läsa som ni märkt.
 Men till något annat
Det börjar närma sig jul, även då jag inte hunnit reflektera så mycket över det, då jag har en miljon andra saker att tänka på, hälften av dessa miljonsaker kretsar runt skolan, OFC! Just nu finns det inget värre än skolan och jag går typ under. NP i matte C på tisdag, HJÄLP!
- samhäll C rapport
- Pedagogiskt ledarskap prov
- Hinduism/Budism prov
- Etiskt fall
- Miljöjuridik
Allt detta på en vecka(?) kommer dock göra de två sista sakerna över typ... JUL lovet. Tack hjärtligt .. mina fina, rara lärare.
Vill i alla fall hedra min bäste vän Ellinore, du gör mig glad och du får mig att flyta vidare på ytan, tack! Jag skojar inte.. hon bär runt på mig hela tiden, som en ryggsäck. En börda skulle jag vilja påstå, men ändå en existerande varelse.. haha försöker mig på mina filosofikunskaper : )
/Josefin Lind


Kommentarer
Postat av: Elli

Love you skruttunge ! <3

2010-12-12 @ 11:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0