Kåvepenin, Terracortril med Polymyxin B

The title, is the name of pencilin och antibiotika kurerna som jag just nu äter. 8 tabletter om dan + 4 impren eller alvedon. Och sen den gulfärgade örondropps vätskan. Ja jag åkte på öroninflammation nu såhär vid jul. Vid ringde sandbyhov redan i onsdags men jag fick inte komma in. Råden de gav var nässpray och en värktablett. Hela julafton var i pain och minns inte så mycket då smärtan var för stark. Tror jag åt mer alvedon än julmat. Otrevlig och otacksam, dum helt enkelt var jag. Vi ringde jourcentralen och som tur var fick jag en tid direkt, därmed alla dessa piller. Jag är mest arg för att min nyår inte blir som planerad, om jag nu ska må såhär då så vette attans. Ska ju käka alla dessa piller nu i 2 veckor, men återbesök next week för uppföljning. Uschanbuschan .. jag ska alltid åka på sånt här, någon vill straffa mig?!

Annars är jag glad för julklapparna jag fick! : ) en kamera!! ska dock byta den till en annan, men ändå... en kamera! halvsystemis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0