Helgen som var

Förra helgen var en minst sagt intensiv helg, jag hann med mycket samtidigt som den slukade all min energi. Det blidde utgång både fredag, lördag. Fredag med Anna och kvällen blev bra, hon skjutsade också hem mig på natten så de var skönt! Lördagen blev det ut med Ellinore, Matilda och Sabina och några av Ellis vänner : ) Det var en relativ rolig kväll, slutade dock tidigt och vädret ställde till det för bussarna så var ändå inte hemma förrän 15.15. För nu bor vi ju typ på Alaska, den här vintern är ju sinnessjuk.

Vill bara typ skrika just nu.. för attans nu har vi lov! Äntligen, drog en fika (lunch) men mina fina klass tjejer precis och bockade av det sista på julklappslistan. Nu är jag redo för julafton. !

Slänger ut lite bilder från helgen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0