My mirror is saying..

Fy attans, fy bubblan då var det igång igen. Den där vardagen som innebär skola, mörker och kontroll. Som ett kontrollfreak som jag är ska allting vara på plats. Jag köpte mig en almenacka för att fylla den med bra saker.. den ska inte vara lika full som förra året, den får inte det!
Man skriker lite sådär tyst, ändå finns hoppet här att lyckas på något vis, att stapla sig igenom året och sedan komma som en vinnare på studenten. Framtiden är oviss och jag har ingen aning om hur den slutar. Men att ta chanser och risker gör dig lyckligare? Ska försöka komma ihåg den meningen när jag gärna skulle vilja fega ur. 
Nu kör vi, det gör vi!

3 positiva..

Indien om 5 veckor
Vi har CL i engelska istället för ES
Inga större läxor ännu
/ Josefin Lind



Kommentarer
Postat av: Jossi

sv; tack snälla du och det är verkligen så sant så :) ska tänka på det <3

2010-08-28 @ 20:15:06
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Jenny

En positiv sak till, ni ska få kramas med lille Arvid hehe ;) Vi får höras om en dag, passar det bäst mitt i veckan eller på en helg? Kram kusin

2010-08-31 @ 23:09:35
URL: http://jennyjohanna86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0