Hösten är här

Dåliga tider! Ni skulle bara veta.
Veckorna rusar iväg nu på ett bra sätt, vem vill liksom njuta av skoldagarna, bättre att få det överstökat och att det går snabbt. veckans special var onsdagen då det var ledar kick off, trevligt att träffa allt gamalt folk och äntligen komma igång igen, ledarkurs nästa helg till och med!
Nackdelen är att jag gått och fått en förkylning, ont i halsen som tusan och nyser titt som tatt. Det första jag gjorde när jag kom hem idag var att bädda ner mig med en tjocktröja, tjockmorgonrock och en filt över alltsammans. Känner mig verkligen förfärlig, jag som måste plugga en massa!

Idag hände det en sak i skolan, jo det var såhär,, vi skulle labba på naturkunskapen och sticka hål i fingrarna för att få ut blod så vi kunde se vad vi var för blodgrupp. Hemskt, jag som hatar blod och allt som har med sjukhus att göra började må illa och blev sådär frånvaranade. Hörde allas röster men kunde inte urskilja vad som sades. Höll på att svimma på stolen, fick koncentrera mig på ett papper samtidigt som jag bröt ihop och började gråta. Känslig, töntigt kalla det vad ni vill, jag mådde sedan dåligt i stort sätt hela lektionen, stod vid fönstret och andades. Skönt när lektionen avslutades och jag kunde andas ut ordentligt, ta bort alla spänningar.


Har ni märkt, hösten är här!
Idag blåste det som attans och regnade spö i backen, deprimerande!

På återseende: Josefin Lind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0