090905

Ni, sjuklingen har blivit värre, naiv som man är går man ut och går på stan. När jag sedan kom hem fick jag bulsa på mig ett antal kläder och filtar och bänka mig liggandes framför "so you think you can dance finalen" föräldrarna var lite hyggliga och köpte godis som jag levde på under dagen, räkna till strepsil, vatten och tugummi så har du allt. Näsan är nu täppt och det känns som jag har feber, alltså ingen fotbollsmatch för mig imorgon! Det suger och jag är bra på att klaga. Stackars er som får läsa skiten.
Annars idag har jag ägnat min tid åt att läsa reality bloggar och se på Harry Potter film med bror, jag ägnade mig mestadels åt naglarna men försökte i allafall sitta still.. svårt!

Tänkte iallafall ladda bild på inköpen för idag.

Kjol Lindex 150:-
Neutrogena ansikts produkter 65:- /st
Pandora armband  med två länkar 1000:- 

 

XOXO Josefin Lind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0