Spotify (Y)

Ett ganska ovärt inlägg, men men,,
Vill bara hylla spotify som förgyller min dag och fixar min data så att jag slipper ladda alla låtar och minnet tar slut. Jag är lite sådär efter med detta då jag vet att ni alla andra haft det i flera år, bättre sent än aldrig säger vi då. Jag har sådär några tusen låtar på datorn, det är så ovärt att sitta och ladda alla, dessutom är det förbjudet!
Jag har det gratis men med utan reklam, det gäller bara att vara en hacker på datorn och fix trixa med lite fuskkoder, skryt!
Nej men hyllning till Spotify!

Lördag igen dårå, kom på mig själv med att redan i torsdags få ångesten över att skolan snart börjar igen. Den där ångesten har växt sig starkare för varje dag. Imorgon är det liksom söndag och jag har knappt hunnit med någonting, jag har heller inte pluggat och det känns bara jobbigt att tänka på skolan,, att gå upp tidigt och stressen- pressen. Nej en vecka till skulle inte suttit fel!
Som sagt, idag är det lördag och Halloween. Kvällen spenderades enkelt med familjen i en biosalong, vi såg filmen "this is it" - Michael Jacksson. Kan rekomendera den hårt för er som är ett fan till honom eller allmänt tycker att han var begåvad. Filmen innehåller riktigt smaskiga scener från repetionerna till konsererna han skulle ha. Flera gånger var gråten i halsen, allting var så fint och man fick en sådan underbar och bra bild av honom som människa. Ännu en hyllning och denna går till vår popkung MJ, popikonen som skrev in sig i historaböckerna och gjorde flera tjänster åt världen. Man kan inget annat än att älska honom som han älskade oss alla.
Ni måste se den!
Förresten inlägg om Ellinores födelsedag och festen kommer!
På återseende: JosefinLind


Kommentarer
Postat av: Alingåsarn :)

Vaaa har du utan reklam? :O kan inte du hjälpa mig :D:D<3

2009-11-04 @ 17:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0