Serieavslut

Tja på er,
är ni lika trötta som jag i detta väder?
Dagen har ägnats åt match, sista matchen som var lagd i åby mot dem. Var sådär ganska glad för min far var där och kollade. Det regnade men vi spelade enormt bra och kämpade som djur. Efter första halvlek ledde vi med 3-1,, jag fick tyvärr spela mittfältare och jag känner mig inte så hemma på den positonen. Alla var super, dock inte jag anledningen har ni. Dessvärre slog de in två mål i andra halvlek och vi började bli stressade. Det slutade med att det blev 3-3 och det var väl rättvist, vi missade en straff och några skott så visst känns det surt men vi gjorde vårt bästa! Matchen var iallafall underbar även fast det regnade och planen blev hal som en skridskobana. Sista matchen med detta lag för nästa år blir vi ett nytt lag, ett damlag med nya tränare och nya ansikten. Känns både spännande och tråkigt för vårt lag var det bästa! Vi kunde förlora varje match men ändå ha humöret upp och alla är/ var så underbara!

Känner mig just nu stor som ett berg, har ätit en massa godsaker,, kanske lite för mycket! Nu mår jag sådär illa och magen är sprängfärdig, ibland suger lördagarna bara för att man överäter. Jaja man lever bara en gång så fortsätt proppa godis i helgen!

Ser ni mig på bilderna?

På återseende : Josefin Lind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0