Med de bästa

Både Örebro och Göteborg har nu åkt hem , (alltså Linda och Elin). Det ekar tomt i mitt rum och allt blev genast tråkigt! Vad kan man säga vi har haft det underbart och tiden har bara flygit iväg. Schemat har varit späckat och vi har hunnit med mycket, som att gå på julmarknaden i Eskilstuna, heldag på stan, hemmakväll med film och pizza och en massa mera. Allting blir bara så bra när vi tre är tillsammans, man skulle faktiskt kunna tro att vi är en del av varandras vardag, att vi umgås normalt varje dag och bor i samma stad. Dessvärre är inte fallet så, vi ses var tredje månad ändå känns det aldrig konstigt, mer normalt!

Det jag tycker personligen är lite konstigt är att de fascinerades av Norrköping som stad, jag tycker inte det är något speciellt med denna gamla stad,, de tyckte att det var en mysig stad! Man kan iallafall fika överallt och jag har nog övergödit dem med mat under deras vistelse här!

Jo , jag måste berätta,, Elin missade sitt tåg hem till Göteborg! Vi satt i en jädrans bilkö och tiden bara tickade, vi var framme en minut efter avgångstid och vi såg tåget rulla ut från stationen, surt. Det var bara att gå raka vägen in och köpa en ny sistaminutens tåg till nästa som gick två timmar efter. Det kostade 300 kr extra, tur som var gick pappa in och sponsrade! Det är bara så ,, när vi träffas kan våra dagar aldrig vara utan dramatik! Det händer alltid något, en sak är klar vi glömmer aldrig detta!
Ska dra mig tillbaka och deppa med en kopp varm choklad, tidningen "bubbleroom" och Spotify..
See ya!





Kommentarer
Postat av: Elin

haha vi är verkligen dramaqueens :D alltid ska det hända något :O Längtar tills vi ses igen <3

2009-10-29 @ 15:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0