Höstlov

Har hört mig för att många saknat uppdatering och inlägg här!
Lugn bara lugn jag lever och nu blir det uppdatering i och med en vecka ledighet, det lika med en massa fri tid.
En utav orsakerna därför jag inte dykt upp här tidigare är därför att jag går andra året på gymnasiet på samhällsprogrammet och det är riktigt kämpigt för det mesta. Många tårar har fällts under dessa hårda veckor och pressen har varit ouhärdlig! Humöret har pendlat upp och ner och det har varit svårt att hålla sig starkt kvar på marken. Veckorna har iallafall avklarats och jag är både stolt och nöjd över mig själv! Speciellt befinner jag mig nu lättad och jag ser fram emot detta höstlov!


Ja det jag då hittar på under höstlovet består då dessvärre inte av några lugna sköna dagar. Imorgon lördag anländer bästa vännerna från Göteborg och Örebro och de stannar här ett par dagar hemma hos mig. Programmet är späckat med hemmakvällar, shoppingrundor och kanske något restaurang besök. Det bästa är att de kommer hit och att vi får denna tid att umgås och bara ha det bäst.
Sedan är det Halloween nästa helg och där finns det också ett program färdigt! Jo denna vecka ser jag framemot, det kommer bli bättre än super!
Jag håller er uppdaterade

På återseende: Josefin Lind



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0