Följ bloggen med Bloglovin

Längesedan man var inne här!
Ungefär så börjar alla mina blogginlägg nu för tiden,, en massa ursäkter som att jag ej hunnit blogga och att de legat i utkast samt att jag levererat flera dagar gamla inlägg. Ja det är kanske inte så där jätte bra. Dock har jag ingen motivation till sådant här nu förtiden, har så mycket annat att tänka på, viktigare saker. Hela mitt liv börjar så smått förändras och det känns ibland inte alltid sådär jätte bra. Jag föredrar faktiskt att skriva ner mina tankar i min dagbok för här får ni alla ta del av dem, ibland och just om det här kan jag inte dela med mig av dem tyvärr.
Men tänkte iallafall kanske börja skärpa  mig med uppdateringen så har fixat en bloglovin ikon, ni ser den här till höger. Klicka och följ min blog med bloglovin!
Det är super, lovar. Följer ett trettiotal bloggar där och det är praktiskt för då ser man de nyinkommna inläggen lättare. Om nu min blogg är så intressant, tror inte det! Några läsare finns det iallafall än så länge så jag tar lite hänsyn till dem, alltså mer uppdatering!
 


Hälsningar, Josefin Lind




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0