Sommarlov?

Tjalala , jag var sjuk på min egna skolavslutning.
Inte sådär kul då jag inte fått använda klänningen jag köpte redan två månader innan.  Vad jag har längtat till dagen och verkligen räknat ner dagarna. Så hände det som absolut inte fick hända, jag blir sjuk! Nu känns det inte alls som vi har sommarlov, det ös regnar ute och jag var inte på skolavslutningen. Typsikt svensk sommar.
Imorgon kommer  i alla fall tjejerna hit och vi ska ha lite födelsedagsmiddag /avslutningsmiddag för mig, jag fyller år om dryga två veckor men jag åker till Finland på Onsdag så det kändes bättre att vi bestämmer det nu innan
alla splittras. Kul kommer vi ha och så får alla för första gången se hur jag bor plus att vi kan säga "hejdå och trevlig sommar "ordentligt till varandra eftersom jag antar att alla inte kommer ses även fastän vi skulle vilja. 

 bloggar om kvällen imorgon.


Ser ni den nya designen här på bloggen, tyckte det behöves lite förändring. Så vad tycks?
Allt stämmer inte överens men det kommer så småningom ..

Kram Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kvällen jossan :) och fin design! :D <3 / Emelie

2009-06-13 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0