Here I come

Dagarna på sistone har gått i ett..
 I Söndags spelade vi match i Valdemarsvik och åkte på storstryk, jag gjorde vilket fall som helst en bra match och det visade sig i och med  Lördagens träningsvärk som var fruktansvärd. Dock fick inte kroppen vila sig utan jag cyklade från Svärtinge till eneby för att jobba (ca 1 mil), sedan cyklade jag givetvis hem samma väg i en otrolig motvind. När jag kom hem fick jag vila upp mig i en timme sedan var det dags att cykla ner till träningen, där vi skulle löpa ca 5 km! Och jag skulle sedan cykla hem igen , uppför alla kraftbackarna för andra gången samma dag. Inte var det lätt och min kropp höll sådär på att ge upp.

Idag var det samma cykelsträcka fram och tillbaka till jobbet, tur är att det var sista arbetstimmarna på en vecka. Varför ? Jo jag åker till Finland imorgon. Inte sådär jätte kul, bröllop på midsommar. Men självklart trevligt att träffa släkten och allt som hör till Finland, bastu, maten och språket. Vi åker från Norrköping vid fem tiden, båten går vid åtta, samt att vi ska hämta vår kusin i Innerstan som tydligen ska åka med oss.. På torsdagen väntar en sju timmars bilfärd.. usch! Den sämsta delen av resan.
Ska börja med packningen lite nu så ses vi om en vecka !

Kram Josefin

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha Josefin, jag såg när du kämpade i motvind påväg hem ;D det var inte dåligt =)

2009-06-21 @ 01:14:33
Postat av: Sara Thorstenson

Hej Josefin!



Det var så sjukt länge sen man hörde av dig! Igår var det ett år sedan vi sågs för första gången och jag hoppas att vi ses snart igen.



Puss på dig!

2009-06-25 @ 18:47:33
URL: http://sarathorstenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0