Brors födelsedag = jag trött

Ja då var denna helg snart slut och nästa vecka börjar .. denna vecka med skolavslutning, utvecklingssamtal, jobb och födelsedags /avslutningsmiddag för några i klassen. Stressigt lär det bli, men ingenting kan vara stressigare än plugg och det har vi tursamt ingenting, kan knappast bli bättre.

Filip min bror fyllde hela 11 år i fredags, stor grabb det firades med frukost på sängen med färska jordgubbar och presenter från mig. Cykeln från mamma och pappa väntade utanför.
I fredags hade vi också det avslutade muntliga nationella i spanskan och det gick överraskande bra, faktiskt ett Mvg som ganska många i klassen fick. Är bara lite sådär spänd på slutbetyget.

Hela lördagen gick åt att fira bror med släkten och äta massvis med tårta, jag har garanterat gått upp minst ett kg i helgen. Men nästan värt det.. Kalaset fortsätter idag då vi ska fira kusin och bror hos morbror med familj, det betyder ännu mer fika, om det får plats i magen så säga . Kan trösta mig med att det är träning imorgon.. välbehövligt inte bara för bibehålla figuren utan därför att matchen i fredags gick åt ** och vi behöver nu all träning vi kan få, och då menar jag hela laget! Nu behöver jag en del timmars sömn efter denna hektiska helg, minst 10 timmar tack!

På återseende : Josefin Lind




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0