Jul.Lov

Ja vad ska man säga.. har lagt bloggen åt sidan ett tag för det har hänt viktigare saker i mitt liv som måste tas hand om. Livet förändras likaså jag, detta är ingen prioritet längre! Men för er trogna få läsare ska jag berätta vad som hänt under den senaste tiden.
   Jo, vi hade julbord med klassen innan vi tog de där välförtjänta jullovet, var faktiskt riktigt mysigt och som vanligt åt man för mycket mat så man sprack. Sedan var det såklart avslutning i kyrkan och den var väldigt fin i år, mycket bättre än föregående år, en i klassen sjöng och lovet firades med de bästa tjejerna med en fika på "fräcka". Innan allt detta var det julshopping på hög- nivå och nu är det mellanrean som gäller, stressen gör mig illamående och jag håller mig gärna innanför mina hus väggar under dessa dagar. Julen var annars bra, mycket nöjd med julklapparna och kvällen med familjen, ingenting är bättre!

Just nu är jag besatt av Twilight serien, läser böckerna och ser första filmen om och om igen, snart är det New Moon som gäller! Ja, lite sen och efter är man med att reagera på detta underverk av Stephanie Meyer men bättre sent än aldrig som man brukar säga. Kanske att det kommer upp bilder, om jag orkar! annars får ni faktiskt vara nöjda med denna medellånga text.

See ya / Josefin Lind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0