Norrköping-Örebro-Stockholm

Som rubriken lyder gick resan först till Örebro sedan Stockholm, jag var borta i en vecka och programmet har varit späckat as usually. Jag, Elin och Linda umgicks i Örebro både dar och nätter, dygnen var sådär ganska långa.
 En dag var vi och badade i Katte, (namn på badplats) och träffade Lindas vänner, trevligt! Det var faktiskt ganska varmt i vattnet, jag och elin simmade en ganska rejäl bit. 
Sedan var vi i staden och åt på världens godaste restaurang med en mycket snygg kille som servitrös, we like! Dagarna bara flög iväg där borta och vi beslutade oss för att åka vidare, destinationen blev efterlängtade Stockholm där vi mötte Jennifer och Ida med flera. UNDERBART var ordet! Vi hade Mexico kväll med Tacos och mycket skitsnack.. sedan drog vi staden och Täby centrum en varsin dag, en hel del inköp gjordes såklart. Jag kom till exempel hem med ett par nya jeans och en kavaj. Sedan hade vi filmkväll och träffade en massa nya samt gamla Stockholmare. Jag och Linda fick till och med ta en liten del av PRIDE festivalen på lördagen.

Ni gjorde veckan allihopa och jag är så glad att jag är en del av era liv, ni är bäst! Ett stort lycka till, till Jennifer som åker närsomhelst till USA som utbytesstudent under ett år. Vi väntar tålmodigt här hemma på dig.. Ha ett minnesvärt och upplevelserikt år och glöm inte att njut! Saknar er redan tjejer, hoppas vi ses snart!










På återseende : Josefin Lind


Kommentarer
Postat av: Elin

saknar er babes, haha ;) Veckan var bäst <3

2009-08-03 @ 02:20:27
Postat av: Linda

bäst vecka :D vi måste ses snart igen! kommer sakna er jätte mkt <33

2009-08-03 @ 18:29:02
Postat av: Anonym

PUSS på er ni bästa!<3

2009-08-03 @ 21:56:02
URL: http://josefinlind.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; haha, okej. men när vi fråga dom på drottninggatan så har jag flr mig att dom bara sa Hamngatan & Stureplan? HAHA, aja ;D

jag var med en kompis, hehe.. nej men alltså seriöst, ja va skittrött sen sthlm oh orkade nt träna xd

2009-08-05 @ 20:37:01
URL: http://jesseforlife.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; okej, haha. men vi var ju bara i city, så hehe.

okejjj :o va gjorde ni då?? ;o

2009-08-05 @ 21:38:48
URL: http://jesseforlife.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; H E M S K T, fy hatar såna träningar -.-

tkru? ska nog byta idag elr imorn, haha :D

ja, d kan jag säkert göra ngn dag (:

2009-08-07 @ 11:47:08
URL: http://jesseforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0