Landslagetsfotbollsskola

Pueh, pssst.. äntligen!
Ja då har man fått den erfarenheten, att leda, vara fotbollstränare för 20 flickor i åldern 9-11 år och ja kan säga att det inte var någon lätt match.
Någon har skadat sig, någon tjuter, någon försöker få till sig all uppmärksamhet medan andra klänger och vill kramas.
Min röst är sådär ganska hes efter att ha skrikit en del, bortsett från allt detta har det varit kul. Vi har både kört lite lekar men också allvar med dem och det är ganska mäktigt att vara äldst och styra över dem.. nu gör ni si och så! Att också vara en förebild för dem.. det roliga var att dem kallade oss "de vuxna" jag känner mig inte sådär vuxen men med eftertanke kanske vi är ganska stora. Det har varit en händelserik halv vecka och nu är jag trött, trött i benen men också i skallen! 5 timmar per dag vid en fotbollsplan är inte lätta saker, haha! Dagen och fotbollsskolan idag slutade med vattenkrig, gissa om man var blöt, blev lite hämd att gå och krama alla torra sedan. Och vi som skulle ha ytterligare en timma träning med vårt ordinarie lag!

Såg ni Paris Hiltons BFF igår? BRITTANY vann, yeees! rätt människa om man säger så.. Vanessa stalker nej tror inte det. haha ska fortsätta med mitt paradise hotel marathon nu, fjantigt är bra!

På återseende: Josefin Lind



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0