Augustifesten

Tja mina vänner
riktigt länge sedan jag hade datorn igång, en vecka sedan eller så.. skolan var krävande från dag ett och nu överröser dem oss med läxor, svårt att överleva skolåren!
Tänkte i alla fall släppa ett inlägg om augustifesten:

Jag var där på torsdagen med familjen för att se Rix fm, vi var såklart sena och var i stan vid 9-10 på kvällen, dessutom gick min klack av.. kul att gå med en klack resten av kvällen! FAIL. Men artisterna var bra, hann se Janet, HIT och  EMD med flera..
Stoppade i mig remmar i mängder och drack milkshake till fyverkerierna, great!
Onsdagen och fredagen hoppades över.
På lördagen var jag först där på dagen, tittade in marknaden och det blev en del inköp av munkar, kokkoosbollar och remmar, igen.. Sedan bjöd föräldrarna på restaurang och där satt vi i solen och njöt! Senare på kvällen åkte jag in igen och träffade Ellinore, Jessi och Johanna. Det var röj i staden, fullt med människor, hela Norrköping trängdes och knuffades och fler munkar, remmar åts.. kebab på det! Fram och tillbaka gick vi och spanade in folket, tivolit kollades också in. Finalen i fyrverkerierna, Göteborg sköt dem och det var super! Riktigt stor show med bakgrundsmusik av Michael Jacksson, kvällen kunde inte blivit bättre! Skratt erbjöds och kul har man alltid med hon den dära Ellinore.


Vet ni... Espresso house har öppnat i Norrköping! Så nu blir det fika i mängder härdan efter.. nej men kanon!

Här följer de få bilderna från lördagen





På återseende: Josefin Lind

Kommentarer
Postat av: HEJDÅANOERXIN - MITT LIV UTAN ANOREXIN

sv, vad kul att höra! (=



jag ska försöka iaf! :D

2009-09-05 @ 16:28:35
URL: http://hejdaanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0