090814

100:e inlägget, wooooho!
och försenat.. legat i utkastet några dar,oopps!

Fanny was here today.
Jag vaknade ganska sent idag och fick ett sms vid 12 där det stod ungefär såhär: Jag är hos dej snart, av Fanny!
Det var bara okeja tillbaka och panik, där står jag i pyamas och håret stående rakt upp. Grabbade tag i mammas blus och smilade vid dörren samtidigt som jag snodde runt håret i en knut. Back in business.. Förresten vad kallt det var idag! typ 13 grader eller liknande.. hösten står för dörren!

Det blev lite frulle här hos mig iallafall  framför project runway, mys!
Nästa projekt var att jag skulle steka oss några pannkakor, favoriterna pannkakor med ostfyllning.. men smöret var slut så jag skickade stackars Fanny upp till grannen som låg och sov och gav henne ett otrevligt välkomnande. Men smöret fick vi och pannkakorna blev super! Förstås : ) Superkocken *tackar*
Dagen var sådär soft ,nice bra som den alltid är med Fanny.

På återseende: Josefin Lind





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0