090809

Seriöst borde inte jag få en guldstjärna för min flitiga uppdatering av denna blogg.. nej tänkte väl det! Fy för mig.. men vilken dåre sitter egentligen inne framför datorn när det är sånt här väder ute? Underbart.. Ta åt er ni
Ja, idag fyllde mamma,morsan, mum år! Det firades med fika, mat, glass och en heldag vid stranden, nice! Av mig och brorsan fick hon en sport bh. Just det bror min kom hem idag från Ölands cupen, helt uppspelt för att berätta allt han varit med om. Laget hade tydligen kommit fyra av de trettiofem lagen som var med, duktigt!

Men ni njut av vädret imorgon ni som bor på östkusten. Det ska tydligen vända och det väntas åska på tisdag. FY!
Och jag som ska vara fotbollstränare för landslagetsfotbolls skola halva veckan.. vädret styr liksom. Hoppas på det bästa såklart. Hängande ungar och regn, jee.
Ni, en vecka kvar tills skolorna sätter igång, kanske dags att rymma nu? Dröm
Snälla låt den sista veckan bli bra, jäkligt bra..

KIIIIISSSS

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: jo det är sant! :)

2009-08-09 @ 22:30:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0